Løbetræning på 7 forskellige løbehold

 

På alle vores hold er hyggen og oplevelsen i centrum, og vi bestræber os på at løbeklubben er et sted, hvor du kan tanke op. Går du ikke hjem med den føelse så tag en snak med din træner.

Det er altid muligt at flytte til et andet hold, i følge aftale med træneren.

 

Løbehold 2018

 
Puls 8410's løbeskole Vi løber i et tempo, så alle kan følge med :-)

Se vores program for løbeskolen her

Løbehold 4-6 km 6:30-7:30 min/km Vi træner op fra 4 km med få gåpauser til at kunne løbe 5 - 6 km.
Løbehold 5-10 km 6:00 - 7:00 min/km Vi træner op fra 5 - 10 km. Vi har fokus på  løbestil og tempo.
Løbehold 1 6:00-7:30 min/km Vi løber fra 10 km til 1/2 marathon.
Fokus på løbestil og tempo.
Løbehold 2 5:30-6:30 min/km Vi løber fra 8 km til marathon.
Fokus på teknik og distance.
Løbehold 3 4:00-5.30 min/km Vi løber fra 10 til 25 km. Fokus på teknik, tempo og distance.
Løbehold 4 3:30-5:45 min/km 15-25 km (50 km/uge): Marathon- og halvmaratontræning med fokus på den enkelte løbers tempo og teknik.
  

Ved starten af hver sæson afstemmes mål og forventninger i forhold til træning op til forskellige løb.

Foto: Bent Nielsen

Thorsager-Rønde Idrætsforening | Vesteralle 8 Thorsager | 8410 Rønde | Tlf.: 20639901